fbpx

 

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

 

Art. 1. [Informacje podstawowe]

 

  1. Niniejszy regulamin to regulamin świadczenia usług elektronicznych za pośrednictwem strony internetowej: jetlag.pl/regulamin-strony (zwanej dalej „Stroną”).
  2. Właścicielem i podmiotem świadczącym usługi elektroniczne poprzez Stronę jest: Jetlag Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, przy ul. Żurawiej 6/12/766 lok. 766, 00-503 Warszawa, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000808983, numer NIP: 7010950037, REGON: 384626905, (zwany dalej „Usługodawcą”).
  3. Z Usługodawcą możesz skontaktować za pośrednictwem:

 

  1. Niniejszy regulamin został przyjęty w dniu 26.01.2023 r.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu.

 

Art. 2. [Rodzaje i zakres świadczonych usług]

 

  1. Strona zawiera podstawowe informacje o prowadzonej przez Usługodawcę działalności: obsługa mediów społecznościowych oraz budowa stron www i sklepów internetowych.
  2. Za pośrednictwem Strony Usługodawca świadczy usług płatne i bezpłatne:
  1. Usługi płatne są oznaczone w taki sposób, aby nie było wątpliwości, że skorzystanie z nich łączy się z obowiązkiem zapłaty.

 

Art. 3. [Warunki techniczne do korzystania z usług]

 

  1. W celu prawidłowego korzystania ze Strony powinieneś posiadać:
  1. Na Stronie obowiązuje zakaz publikacji treści o charakterze bezprawnym.

 

 

 

Art. 4 [Newsletter]

 

  1. Usługa w postaci subskrypcji newslettera jest darmowa. Polega ona na wysyłaniu przez Usługodawcę informacji handlowych o promocjach i specjalnych ofertach Usługodawcy. Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na przesyłanie przez Usługodawcę informacji handlowych na podany przez Ciebie adres e-mail.
  2. Zrezygnować z newslettera możesz w każdej korzystając z opcji wypisania się zamieszczonej w wiadomości newsletterowej lub kontaktując się z Usługodawcą.

 

 

Art. 5 [Zgłaszanie i rozpatrywanie reklamacji]

 

  1. Każdej osobie korzystającej ze Strony przysługuje prawo wniesienia reklamacji.
  2. Wszystkie reklamacje, uwagi i zastrzeżenia możecie kierować na adres: reklamacje@jetlag.pl
  3. Reklamacja powinna zawierać:
  1. Postępowanie reklamacyjne trwa 14 dni.
  2. Odpowiedzi na reklamację udzielamy drogą mailową.

 

Art. 6 [Rozwiązywanie sporów]

 

  1. Akceptując ten regulamin zgadzasz się, że w przypadku zaistnienia sporu spróbujemy go rozwiązać wspólnie i polubownie. Czas na przeprowadzenie negocjacji wynosił będzie 3 miesiące od dnia zgłoszenia roszczeń przeze mnie lub przez Ciebie. Jeśli w zakreślonym okresie nie znajdziemy rozwiązania na zakończenie sporu to swoje roszczenia będziemy mogli złożyć sądowi powszechnemu.
  2. W przypadku świadczenia usług na rzecz konsumenta mającego miejsce zamieszkania w innym kraju niż Polska, umawiamy się, że sprawa zostanie rozpoznana wg prawa polskiego. Porozumienie to nie pozbawia Cię ochrony przyznanej Ci na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy i na mocy prawa.
  3. Wyrażam zgodę na pozasądowe rozwiązywanie sporów. Jeśli chcesz zgłosić przeciwko mnie jakąś sprawę może to zrobić elektronicznie pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL

 

Art. 7 [Ochrona danych osobowych]

 

  1. Usługodawca jest administratorem danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych (RODO i inne). Informacje o zasadach przetwarzania danych przez Usługodawcę zawarte zostały w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: jetlag.pl/polityka-prywatnosci/

 

Art. 8 [Wzór formularza odstąpienia od umowy]

wzór oświadczenia:

[WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY]

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

(*) Niepotrzebne skreślić.